Opleidingsspecifieke leerresultaten
3. De Educatieve Bachelor in het Secundair Onderwijs beheerst, actualiseert, verbreedt en verdiept zijn domeinspecifieke, vakinhoudelijke en vakdidactische expertise. Hij gebruikt een correcte, gepaste en uitdagende taal die de lerenden tot verdere ontwikkeling stimuleert. Hij begeleidt lerenden in hun onderwijsloopbaan.
11. De Educatieve Bachelor in het Secundair Onderwijs realiseert zijn opdracht vanuit de gepaste beroepshoudingen.
Kerndoelen
3.2 Beheerst de domeinspecifieke, vakinhoudelijke en vakdidactische expertise van de leergebieden en kan deze actualiseren, verbreden en verdiepen.
|
|
11.4 Leergierigheid en eigenaarschap: is nieuwsgierig, zoekt actief naar situaties om zijn competentie te verbreden en te verdiepen en neemt het leren in eigen handen.
|
|
11.6 Zin voor samenwerking: engageert zich om collectief aan dezelfde taak te werken.
|
|
11.9 Creativiteitszin: denkt out-of-the-box en is erop gericht dit bij lerenden te stimuleren.
|
|